2015-10-18

The first post

Well, I think this blog is quite empty now. I must write something.... :) I will not write too much in the future neither, but maybe it's too short now. :)
I'm learning how to edit a blog, where (and when) to click somewhere. Over and above I try to organise my great amount of pictures, my toughts - probably my life as well. Because I would like to use this blog to keep my pictures, photos, paintings, digital patterns, etc. in one place. And I would like to sell them in the future. But it needs time. :)
So I will change some buttons, there will be more links, introducing-part at the side of the blog and pictures, pictures, pictures. Hope you will like them! :)
---
Nos, azt hiszem, elég üres így a blog. Most már muszáj lenne egy kis tartalommal megtölteni. :) A jövőben sem fogok sokat írni, de azt hiszem, ennél többet kellene. :)
Folyamatosan tanulom, hogyan kell blogot szerkeszteni, mikor hová kattintsak. Ezen felül próbálom rendszerezni a rengeteg képemet, a gondolataimat - még talán az életemet is. Mert elsősorban emiatt jött létre ez az oldal: szeretném egy helyen tudni a képeimet, fényképeket, festményeket, digitális képeket, stb. És a jövőben ezeket a képeket szeretném értékesíteni. De ehhez idő kell. :)
Szóval még átalakítok néhány menügombot, lesznek még hivatkozások, oldalt egy kis bemutatkozás és képek, képek, képek. Remélem, lesz, akinek tetszik! :)

No comments:

Post a Comment